top of page

גירושין הם סוף פרק, אבל לא סוף הקשר

אם אתם הורים לילדים הרי שהמסר הכי חשוב שתקבלו מאיתנו במהלך תהליך הגישור וההגעה להסכם הוא שהפרידה והגירושין אינם פירוק המשפחה שלכם אלא רק עיצוב מחדש שלה.


אין ביכולתינו להדגיש כמה אמירה זו חשובה – אתם עדיין – ותהיו עד יומכם האחרון - ההורים של הילדים שלכם והסבים והסבתות של הנכדים שלכם. יהיו המון בעיות שתצטרכו לפתור ביחד, אירועים שתחגגו יחדיו, מקומות שתצטרכו לתמוך ולהשען האחד על השניה ובעיקר להיות שם עבורם !

תהליך הפרידה, הגישור וההגעה להסכם גירושין, גם כאשר הוא נתמך במגשרים מקצועיים, תומכים ואכפתיים, הוא תהליך רגשי טעון המלווה בהרבה רגעים קשים ומשבריים. כעסים, עוינות, מתחים, פחדים וחששות הם רק חלק מהרגשות, מחשבות ותחושות שעלולות לצוץ בחדר הגישור. אבל, גם ברגעי המתיחות, חשוב לזכור שזהו פרק קצר ואחריו יש עוד חיים שלמים וארוכים בהם תצטרכו לשתף פעולה למען הילדים ששניכם כל כך אוהבים.


אחת המטרות החשובות שלנו ב"אופקים חדשים", היא להביא אתכם לחתימה על ההסכם הכי נכון והכי מדוייק עבורכם ועבור משפחתכם – המגשר שישב איתכם יכסה כמה שיותר תחומים על מנת למנוע, ככל שניתן, "אזורים אפורים" שבהם יכולים לצמוח קשיים, חוסר הבנה וקונפליקטים עתידיים. הסכם הגירושין יבנה יחד אתכם מנגנון לפתרון בעיות והתמודדות אפקטיבית עם מחלוקות.

ועוד טיפ חשוב.

טיפ שאנחנו משערים שתרגישו אותו בעצמכם בגישור – עם החתימה על הסכם הגירושין הכל משתנה – מתחים נרגעים והעוינות שוככת. ואז, או אולי תקופת החלמה מסויימת, תתחילו לצעוד בדרכים שונות אבל גם תמשיכו לצעוד על אותו שביל שיוביל להבניה ועיצוב מחדש של המשפחה שלכם.


bottom of page